Чи не працює або "гальмує" інтернет?

Бувають ситуації, які Ви самі не зможете вирішити.
До таких проблем, на приклад, відноситься пошкодження кабелю, неполадки із зовнішнім обладнанням або позапланові роботи на ділянці.
Про це ви дізнаєтесь, зателефонувавши в техпідтримку.
Якщо оператор стверджує, що у них все в порядку, то проблема знаходиться десь поруч з вами.


Розглянемо деякі способи самостійного вирішення найпоширеніших проблем з підключенням до мережі інтернет:


1. Перезавантаження Wi-Fi роутера.

Це перше, що необхідно зробити, коли пропадає підключення до інтернету. Вимкніть блок живлення роутера на 1 хвилину, підключіть знову. Після перезавантаження, спробуйте, ще раз підключиться до бездротової мережі.
Щоб у майбутньому уникнути подібних проблем - відновите прошивку вашого роутера.


2. Включені VPN-програми.

Virtual Private Network (VPN) - технологія, що дозволяє отримати доступ до закритих сайтів або програмами через зміну IP-адреси.
Користувачі, що використовують VPN сервіси, часто скаржаться на погану якість або взагалі відсутність підключення до інтернету. Це пов'язано з тим, що відкриваючи сторінку, ви потрапляєте не безпосередньо на сайт, а заходите на нього через VPN-сервер, який знаходиться в іншій країні. Якщо вам необхідно захищене VPN-підключення - виберіть платне розширення, виділіть під нього окремий браузер і використовуйте тільки для доступу до потрібних сайтів. Так як безкоштовні VPN сервіси слабкі, погано налаштовані і перевантажені. Саме через них інтернет «зависає» та «гальмує».


3. Механічні ушкодження інтернет-кабелю.

- Це легко може статися, якщо у вас вдома є тварини, які можуть його перегризти;
- А може Ви недавно переставляли меблі, в такому випадку кабель міг бути передавлений стільцем або каблуками;
- Також роз'єми на кінцях кабелю можуть окислюватися.
Все це призводить до проблем з підключенням до мережі.
Якщо ви виявили одне або кілька перерахованих вище пошкоджень - радимо звернутися в техпідтримку і викликати кваліфікованого майстра, який швидко усуне поломки.


4. Проблеми з підключенням на конкретному ПК.

Чи не працює інтернет на комп'ютері з Windows 7/8/10 в різних сценаріях:
- інтернет перестав підключатися по кабелю або через Wi-Fi роутер;
- перестав працювати тільки в браузерах або певних програмах;
- працює на старому, але не працює на новому комп'ютері і в інших подібних ситуаціях.

Перше, що необхідно зробити - перевірити чи підключений кабель LAN, навіть якщо візуально, здається, що все на місці, вимкніть і увімкніть його заново.

Інший, не менш поширений випадок - інтернет не працює в браузері, але Skype, торрент-клієнт працюють відмінно, Windows може перевіряти наявність оновлень.
Причинами можуть бути шкідливі програми на комп'ютері, змінилися налаштування мережевих підключень, проблеми з DNS серверами, іноді - неправильно віддалений або встановлений антивірус, виконане оновлення Windows з уже встановленим антивірусом.

У будь-якому випадку, якщо не вийшло самостійно впоратися - завжди є можливість звернутися в техпідтримку.
Там точно допоможуть ідентифікувати вашу проблему і порекомендують варіанти її швидкого вирішення.


Як перевірити швидкість інтернету на комп'ютері.

Для початку потрібно розуміти - точно виміряти швидкість інтернету неможливо. Так як це постійно змінюється середу. Знаючи про це, інтернет провайдери вказують «швидкість ДО хх Мбіт/с».

Від чого ж залежить швидкість?

Факторів, що впливають на це багато:

- Швидкість сервера, за допомогою якого ви перевіряєте швидкість інтернету;
- Потужність і налаштування роутера;
- Працюючі в момент перевірки програми;
- Антивіруси і брандмауери, що працюють у фоновому режимі;
- Налаштування комп'ютера і операційної системи.

Існує безліч способів вимірювання інтернету в домашніх умовах.

Один з найпопулярніших - за допомогою сайту Speedtest.net
Однак потрібно враховувати деякі фактори:
- Цей сайт, як і всі йому подібні, часто видає результат на багато нижча швидкості, заявленої в договорі з провайдером, і гнів розлючених користувачів тут же обрушується на голови операторів техпідтримки.
Але не все так просто, результат, отриманий за допомогою перевірки цим сайтом, не є вірним, оскільки сервери, які він використовує, мають обмеження власної швидкості і часто бувають перевантажені.

- У вас включено vpn-додаток. І з огляду на те, що сайти вантажаться не безпосередньо, а через віддалений сервер, то швидкість значно знижується, за рахунок збільшення відстані, яку проходить інформацією до вашого ПК.
- На сайті вибраний невірно місто для перевірки. стежте, щоб обов'язково був обраний Ваше місто проживання, інакше запити будуть надсилатися по невірному адресою, що може також призвести до "уповільнення" отримання інформації.

Якщо Ви не знаєте як вибрати потрібний місто - зателефонуйте в техпідтримку, Вам обов'язково підкажуть.

Для більш точної перевірки вам буде потрібно завантажити будь-який торрент-клієнт. Після чого в списку трекерів необхідно знайти файл, роздача якого здійснюється більш ніж 1000 користувачами, а кількість викачують найбільш мінімально. Такий файл і необхідно поставити на завантаження.
Після старту скачування повинно пройти десь 2-5 хвилин, щоб швидкість дійшла до свого піку. Цей показник і буде показником швидкості скачування, тобто, отримання пакетних даних.
Швидкість в торрент-клієнтів, за замовчуванням, вказується в МегаБайтах (MB), а швидкість інтернет з'єднання провайдерів в МегаБитах (Mb). В 1 Мегабайті (MB) = 8 Мегабіт (Mb). А тому при перегляді швидкості в торрент трекер враховуйте цей факт.