Дякуємо Вам за користування послугами DigitNet і висловлюємо надію, що наші відносини будуть довгостроковими і взаємовигідними.

Даний розділ є додатковим засобом для забезпечення інформацією і підтримки наших абонентів.

Основна послуга - Доступ в Інтернет по виділеному каналу - надається відповідно до умов обраного вами тарифу.

Договір та умови надання послуги доступу в Інтернет по виділеному каналу розміщені в розділі Документи.

З основними питаннями і інструкціями, що описують якщо ви діятимете самостійно при виникнення проблем з доступом в Інтернет, Ви можете ознайомитися в розділі Налаштування. Там розміщені рекомендації по налаштуванню вашого обладнання.

Спеціальні пропозиції для наших улюблених абонентів розташовані на сторінці Акції.

Якщо ж інформації на нашому сайті недостатньо, телефонуйте в цілодобову службу підтримки користувачів по телефону +38 (097) 0731273. Наші фахівці завжди прийдуть на допомогу і нададуть Вам всебічне сприяння у вирішенні будь-яких проблем.

Знання облікових реквізитів (перш за все ПІН) істотно полегшить ваше подальше взаємодія з клієнтської службою, прохання вказувати його при зверненні.